3 Δεκ 2015

Τορτίγιες με Κιμά και Μοτσαρέλα στο Φούρνο


Τσα!!
Με βλέπετε εκεί κάπου στο πράσινο να βγάζω φωτογραφία; Για ψάξτε {όποιος το βρει κερδίζει!!}..εντάξει μη ζορίζεστε..είμαι εκεί αριστερά στο πράσινο φόντο προσπαθώντας να βγάλω την τελειότερη φωτογραφία αλλά φευ ..όλο και κάτι μου ξεφεύγει!
Μεγάλο αγκάθι για μένα η φωτογράφιση .. μπορεί να τραβήξω και 100 στάσεις και καμία να μην είναι καλή! Άσε που πρέπει να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένη {beware of dog!!}, να υπάρχει το κατάλληλο φως {κάνω βόλτα το πιάτο σε όλο το σπίτι}, να έχω στήσει το σκηνικό {προβληματισμός έντονος, 'πού έχω βάλει εκείνα τα σεμέν από την προίκα μου;;'-γιατί ο άντρας μου με παντρεύτηκε με  [για] την προίκα μου ..τι νόμιζες;;!}.

Και στο τέλος καταλήγω με φωτογραφίες όχι όσο θέλω κεντραρισμένες και ας έχω κοντέψει να λιποθυμήσω από την προσπάθεια {γιατί ξέχασα να πω πως κατά τη διάρκεια κρατάω την ανάσα μου για να μην κουνηθώ ούτε στο ελάχιστο!}. Όλες οι φωτογραφίες μου είναι τραβηγμένες με μια Sony 12ετίας και δεν θέλω να την αλλάξω γιατί θεωρώ οτι είναι μια αρκετά καλή φωτογραφική..άρα;; άρα πρέπει να βελτιώσω τις φωτογραφικές μου ικανότητες..
Στο πιάτο τώρα ..επειδή αυτό το φαγάκι είναι πολύ νόστιμο και εύκολο αποφάσισα να παραβλέψω τις θολωμένες {του θολωμένου μου μυαλού} φωτογραφίες και να το μοιραστώ μαζί σας..

         Υλικά
  • μια συσκευασία τορτίγιες ή φτιάξτε τες μόνοι σας {συνταγή}
  • 250 γρ. τριμμένο γκούντα
  • 300 γρ. μοτσαρέλα σε μπάλα ή τριμμένη
  • 350 γρ. passata {είναι το μισό από το μεγάλο μπουκάλι της σάλτσας}
  • 2πλάσια της passata ποσότητα νερού {όσο το μπουκάλι δηλαδή}
  • 2 κ.σ. ελαιόλαδο
  • αλάτι
       για τον κιμά
  • 500γρ. κιμά ανάμεικτο
  • 1 μέτριο κρεμμύδι
  • 1/4 της κούπας νερό
  • 1/4 της κούπας ελαιόλαδο
  • 1 κ.γ. κύμινο
  • 1/2 κ.γ. μπαχάρι
  • 1/2 κ.γ. ρίγανη
  • 1/2 κ.γ. πάπρικα
  • 1/2 κ.γ. σκόνη σκόρδο
  • αλάτι
  • 1 βαζάκι σάλτσα με κόκκινη καυτερή πιπεριά {arrabbiata}
  • + 1/2 βαζάκι νερό
  • 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας τυρί φιλαδέλφεια
     
          Εκτέλεση
  1. για τον κιμά: ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι και το αχνίζουμε με το νερό. Μόλις σωθεί το νερό προσθέτουμε το λάδι και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι για 1' σε δυνατή φωτιά. Βάζουμε τον κιμά και τον θρυμματίζουμε με μια ξύλινη κουτάλα. Ανακατεύουμε, χαμηλώνουμε τη φωτιά και περιμένουμε μέχρι να πιει τα υγρά του. Αφού εξατμιστούν τα υγρά, τσιγαρίζουμε για 3'-4', προσθέτουμε τα μπαχαρικά και αλατίζουμε. Τέλος προσθέτουμε τη σάλτσα και ξεπλένουμε το βαζάκι με το νερό το οποίο προσθέτουμε και αυτό στον κιμά μαζί και το φιλαδέλφεια. Σκεπάζουμε με το καπάκι και αφήνουμε να βράσει ο κιμάς για 20' και να μείνει με ελάχιστη σαλτσούλα. Αποσύρουμε από τη φωτιά. 
  1. Λαδώνουμε το σκεύος μας και προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 190c.
  1. Ζεσταίνουμε τη passata με το νερό. Προσθέτουμε το λάδι και το αλάτι και ανακατεύουμε. Θέλουμε μια ΄νερουλή' σάλτσα. Μεταφέρουμε σε βαθύ δοχείο. Παίρνουμε μια μια τορτίγια και τη 'βαπτίζουμε' στη ζεστή σάλτσα{προσοχή μόνο μην είναι καυτή}. Στρώνουμε 4 τορτίγιες κάτω προσπαθώντας να καλύψουμε όλον τον πάτο και τα πλαινά του σκεύους και 1 τορτίγια την χωρίζουμε στα 2 ή στα 4 και καλύπτουμε τα κενά {οι τορτίγιες είναι στρόγγυλες οπότε όταν θα τις βάλουμε τη μια δίπλα στην άλλη και απανωτά θα μείνουν κάποια κενά}.
  1. Σκορπίζουμε πάνω στις 'σαλτσένιες' τορτίγιες το 1/3 από το γκούντα. Απλώνουμε τον κιμά και ξανά άλλη μια στρώση γκούντα και μισή από τη μοτσαρέλα {η ποσότητα και πως θα την μοιράσετε στο φαγητό είναι και θέμα γούστου οπότε πράξτε ανάλογα..αν θέλετε}. 
  1. Περνάμε και τις υπόλοιπες τορτίγιες από τη σάλτσα {τις προσαρμόζουμε ανάλογα τα κενά πάλι} και σκεπάζουμε μ'αυτές τον κιμά. Διπλώνουμε τις άκρες από τις τορτίγιες προς τα μέσα, χύνουμε σε όλη την επιφάνεια τη σάλτσα μέσα στην οποία 'βαπτίσαμε' τις τορτίγιες και απλώνουμε τα υπόλοιπα τυριά από πάνω. 
  1. Σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε για 30' με 35' ή μέχρι να δούμε τις τορτίγιες να έχουν φουσκώσει. Ξεσκεπάζουμε και ψήνουμε για ακόμα 5'. 
  1. Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε να ξεθυμάνει πριν κόψουμε το φαγάκι σε μερίδες.
  1. Και είναι έτοιμο.. 

                            Καλή μας Όρεξη!

10 σχόλια:

  1. ειδα τη φωτογραφια στο ινστα και ακομα μου τρεχουν τα σαλια!!!! ενδοιαφερουσα συνταγη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολη και νόστιμη, Αναστασία!
      Κανείς δεν πιστεύει οτι είναι τορτίγιες..νομίζουν οτι είναι λαζάνια!

      Διαγραφή
  2. Εμένα η τελευταία φωτογραφία μου αρέσει πολύ!!!
    Σε προκαλεί να το φτιάξεις το φαγάκι και καθώς είναι από αυτό που "τσακίζεται" με μια ανάσα, δυσκολίες δεν θα σου φέρω...

    Και στην πρώτη κάπου αχνοφαίνεσαι μην νομίζεις...πως δεν το βρήκα Στέλλα μου :-))

    Καλό βράδυ να έχετε εκεί στα βόρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ λαχταριστό το πιάτο σου Στέλλα μου!!! Μπαίνει στα πιάτα που θα δοκιμάσω προσεχώς!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι φωτογραφίες υπέροχες Στελλίτσα μου αλλά και τα φαγητά σου εκπληκτικά!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειο λαχταριστο φαγητο!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο!