25 Οκτ 2016

3D Τούρτες με Ζαχαρόπαστα-3D Fondant Chibi Cakes- Ζήσης και Ειρήνη, My Chibi Kids

     Ειρήνη, η Τρισδιάστατη Τούρτα
Αυτή είναι η Ειρήνη. Όχι η κόρη μου η Ειρήνη {να εξηγούμε γιατί ποιος με σώζει!} αλλά η τούρτα Ειρήνη της κόρης μου της Ειρήνης! Μια γλυκιά και ζαχαρένια τούρτα που έφτιαξα για τα περσινά της γενέθλια αλλά καθώς λειτουργώ με χρονοκαθυστέρηση την παρουσιάζω τώρα. 
Και αν αναρωτιέστε για την τούρτα, αυτή είναι.. το κεφάλι!




 και άλλη μια φωτογραφία..

και ένα κοντινό για να δείτε πόσο όμορφη είναι..

και άλλη μια..

και αυτή είναι η τούρτα καλυμμένη με γκανάς σοκολάτας πριν στολιστεί με ζαχαρόπαστα..

~//~

     Ζήσης, η Τρισδιάστατη Τούρτα
Και αυτή πάλι είναι η τούρτα Ζήσης. Όχι ο γιος μου Ζήσης αλλά η τούρτα Ζήσης του γιου μου του Ζήση {καταλαβαίνετε φαντάζομαι τη λεπτή μου θέση!!}. Με αυτές τις δυο τούρτες τα παιδιά μου αποχαιρέτισαν το δημοτικό. Φέτος πάνε 1η Γυμνασίου και απαιτούνε πιο σοβαρό θέμα και πιο διακριτικό γιατί δεν είναι πλέον μικρά παιδιά! Το κατάλαβες μαμά;;!!





και το εσωτερικό..



Έχω πει πως είμαι καθαρά αυτοδίδακτη όσον αφορά τη ζαχαροτεχνία. Αυτές όμως τις δυο τούρτες τις έφτιαξα υπό την καθοδήγηση της Avalon Yarns μέσα από ένα διαδικτυακό και άκρως κατατοπιστικό μάθημα που έκανα δώρο στον εαυτό μου!
Μια τούρτα-κατασκευή την οποία έφτιαξα με βάση το μάθημα αλλά είναι δικής μου έμπνευσης είναι και αυτή η 3D ζαχαροπαστένια όρθια Καρδιά..



και εδώ με ένα όμορφο Ombre Effect..



               Καλές Ζαχαροδημιουργίες!

13 σχόλια:

  1. Μπράβο σου καταπληκτικές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχες και οι δυο, Στέλλα!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ αυτό που "ένοιωσα" είναι ότι πέρασαν τα χρόνια πολύ γρήγορα και τα δυο παιδάκια που γνώρισα πριν λίγα χρόνια είναι σήμερα παιδιά του Γυμνασίου!!
    Να τους χαίρεστε Στέλλα.
    Όσο για την δουλειά σου εξαιρετική. Το είχαμε πει και στο FB.
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Πηνελόπη μεγαλώνουν αυτά και εμείς..μικκραίνουμε χιχιχι, I wish!!
      Φαντάζομαι κι εσείς θα 'αντρέψατε'!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Φανταστικές οι τούρτες σου Στέλλα μου
    Και η δουλειά σου πολύ επαγγελματική, αν και αυτοδείδακτη όπως λες.
    Το κάνεις με πολύ αγάπη και αυτο φαίνεται.
    Μπράβο σου!!

    Ε τώρα έτσι είναι τα μικρά μεγαλώνουν και δεν θέλουν ''παιδικές''τούρτες..παμε σε πιο ουδέτερα σχέδια ;)..χιχι..

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι αυτή Μάριον, μου αρέσει πολύ να φτιάχνω τούρτες και χαίρομαι που φαίνεται :)!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. μπραβο στελλα υπεροχες!!!! λυπασαι να τις κοψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο!