7 Μαΐ 2012

Πιτσούλες με κιμά

    Ο κιμάς που είχα φτιάξει για να συνοδεύσουμε τα μακαρόνια μας, περίσσεψε. Σε ένα μικρό ανθρωπάκι και έναν μεγάλο, ο συνδυασμός αυτός δεν πολυαρέσει  οπότε και φάγανε τα μακαρόνια τους σκέτα, με κέτσαπ {σωστά, το κέτσαπ στο σπίτι μας πάει παντού ακόμα και εκεί που θα έλεγες πως δεν ταιριάζει}. Όταν όμως τους σερβίρισα τον 'απαξιωμένο' κιμά πάνω σε πιτσούλες, δεν άκουσα καμιά διαμαρτυρία παρά στόματα να μασάνε με ήχους ευδαιμονίας και ευχαρίστησης. Τελικά όλοι έχουμε το 'κουμπί ' μας.
      
       Υλικά
  • 1 δόση για ζύμη πίτσας{εδώ}
  • κιμάς μαγειρεμένος
  • μείγμα κίτρινων τυριών 
  • φέτα
      Εκτέλεση
  1. Ετοιμάζουμε τη ζύμη μας και τη χωρίζουμε σε όσες μεριδούλες θέλουμε ανάλογα με το πόσο μεγάλα θα είναι τα πιτσάκια μας . Εγώ τη χώρισα σε  5 μερίδες και τις άνοιξα σε δίσκους.
  2. Απλώνουμε 2 κ.σ. κιμά πάνω σε κάθε δίσκο. Μπορούμε είτε να ψήσουμε την κάθε πιτσούλα μας ως έχει ή να πασπαλίσουμε με φέτα ή κίτρινα τυριά ή ακόμα και με φέτα και κίτρινα τυριά για πιο πλούσια γεύση ή με οτιδήποτε τέλος πάντων τραβάει η όρεξη μας.
  3. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200c για 15' με 20' σε αέρα και κάτω αντίσταση. Συνοδεύουμε με μια πράσινη σαλατούλα και μπυρίτσα, οι μικροί εξαιρούνται. 
             Η συνταγή αυτή είναι μια παραλλαγή του γνωστού λαχματζούν.
 
                Καλή μας όρεξη.

24 σχόλια:

  1. Μα πώς είναι δυνατόν να προτιμούν τα μακαρόνια με κέτσαπ παρά με κιμά; Αφού είναι υπέροχο φαγάκι!
    Το καλό βέβαια είναι ότι "αναγκάστηκες" να φτιάξεις αυτές τις υπέροχες πιτσούλες!
    Είναι πραγματικά μια πολύ καλή ιδέα αξιοποίησης του κιμά που μας έχει περισσέψει!
    Φιλιά Στέλλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι πιτσούλες σου! Ποτέ δεν λέμε όχι για μια πίτσα.. όπως και να είναι!
    Μια χαρά πήγε ο κιμάς που έμεινε... γιατί τίποτα δεν πάει χαμένο!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Ελένη να μην πάει τίποτα ..στις κότες.
      Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο.
      Φιλιά και σε σένα.

      Διαγραφή
  3. Νοστιμότατα αξιοποίησες τον εναπομείναντα κιμά (εγώ τον βάζω και σε ομελέτες και τον καλοτρώνε) και μια χαρά βρηκες το κουμπί και του μικρού και του μεγάλου!
    Καλή βδομάδα Στέλλα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την ομελέτα μου ακούγεται καλή ιδέα Έλενα.
      Θα το επιχειρήσω κάποια επόμενη φορά.
      Καλή εβδομάδα να 'χουμε.
      Φιλια.

      Διαγραφή
  4. Στέλλα μου μπράβο σου, πολύ ωραία η ιδέα σου θα την εφαρμόσω γιατί δυστυχώς κάποιες φορές περισσεύει κιμάς και δε πρέπει να πετάμε τίποτε!!!Εγώ το κιμά τον κάνω με σφολιάτα συνήθως, καιρός για αλλαγή!!!Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με σφολιάτα πρέπει να γίνεται πολύ νόστιμος ο κιμάς.
      Θα τον δοκιμάσω και έτσι.
      Φιλιά πολλά Ελένη.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιδέα σου Στέλλα.
    Νόμιζαν πως θα τον γλιτώσουν τον κιμά..αλλά τους την έφερες.
    Πολύ ωραίες έτσι οι πιτούλες.
    Θα το έχω κι εγώ υπόψη για άλλη φορά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό το παλικάρι..
      Τί να κάνω Marion μου;
      Όπως όλες μας φαντάζομαι, το παλεύω όσο και με όποιο τρόπο μπορώ.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ!
    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ! Αυτά τα ανθρωπάκια!
    Άμα περισσεύει τέτοιο φαγητό, να με φωνάζεις Στέλλα μου.
    Τα πιτσάκια ενισχυμένα και νόστιμα πείθουν και τους πιο δύσκολους!

    Φιλιά σας.:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μην μου πεις Στέλλα μου καλή, ότι πάνω σε αυτήν την "όποια απαξίωση" που την μεταμορφώνεις και την τρώνε...δεν σου έρχεται να τα "λούσεις" με την σάλτσα και την πίτα μαζί, μικρά και μεγάλα ανθρωπάκια :-))))
    Γκρρρρρ....
    Πολύ ωραία λύση και συνδυασμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά όμως να τους λούσω Πηνελόπη μου.
      Ας όψεται όμως που τους λατρεύω αλλιώς..
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα! Και σήμερα έχω φτιάξει μακαρόνια με κιμά, είναι σίγουρο ότι θα μου περισσέψει!
    Καλημέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περισσεύει μόνο σε μένα ο κιμάς λοιπόν.
      Γίνανε νόστιμα, στα συνιστώ.
      Φιλιά πολλά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Στέλλα και καλώς σε βρήκα! Πολύ χρήσιμη και πρακτική η ιδέα σου και η συνταγή για την αξιοποίηση του κιμά! Προσωπικά θα την δοκιμάσω γιατί μου αρέσει πολύ ο κιμάς και αυτός είναι ακόμη ένας ωραίος και γευστικός τρόπος να τον χαρώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε Γιώτα.
      Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσουν τα κιμαδένια αυτά πιτσάκια.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Τέλεια συνταγή!Συχνά μου περισσεύει κιμάς και ως τώρα τον έφτιαχνα με αραβικές πίτες μα τα πιτσάκια μου φαίνονται πολύ πολύ νόστιμα οπότε θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με αραβικές πιτούλες πρέπει να είναι ωραίος ο κιμάς.
      Θα τις δοκιμάσω κι εγώ.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Τι συγκινητική και πανέμορφη ανάρτηση!
    Να τα χαίρεσαι τα ανθρωπάκια σου (και τα τρία) και να είναι πάντα χαρούμενα και ευτυχισμένα!

    Για την όμορφη γλυκιά σου butterfly εύχομαι Χρόνια Πολλά και να της δώσεις ένα φιλί από μένα.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ζαμπία μου αν και το σχόλιό σου προορίζεται για τη άλλη ανάρτηση.
    Δεν έχει σημασία.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο!