30 Αυγ 2014

Στριφτόπιτα Φλωρινιώτικη-γνωστή και σαν..Βιένο

Κοντεύει να τελειώσει το καλοκαίρι και δεν αξιώθηκα μέχρι τώρα να φτιάξω μια πίτα!!
Την έχω στο μυαλό μου, την μελετάω, την ονειρεύομαι..μια πιτούλα!
Και να που την έφτιαξα..
Στριφτή, στριφογυριστή, κρατσανιστή και θεϊκή!

                Υλικά
  • για το σπιτικό φύλλο θα ακολουθήσετε τη συνταγή από εδώ
  • για τον τρόπο ανοίγματος του φύλλου θα δείτε εδώ

Αφού λοιπόν σχηματίσουμε το πρώτο μας 'σαλιγκαράκι' όπως περιγράφω στις ατομικές πιτούλες, το βάζουμε στο ταψί προσεκτικά και στο τέλος αυτού τοποθετούμε την αρχή του άλλου..κάπως έτσι..



Και συνεχίζουμε μέχρι να γεμίσει το ταψί μας..


Για το ταψί αυτό χρειάστηκα 10 διπλά φύλλα. Αν μας περισσέψουν μπορούμε να τις τυλίξουμε μεμονωμένες σε μεμβράνη, να τις καταψύξουμε και να έχουμε έτοιμες για ψήσιμο ατομικές πιτούλες. Εναλλακτικά, αν θέλουμε πιο 'ψωμωμένη' πίτα, μπορούμε αντί για 2 πιταράκια {πουπτσίνα} μαζί να ενώσουμε 3 ή και 4 τέσσερα για σχηματίσουμε ένα φύλλο. Εγώ βάζω 2 γιατί η συγκεκριμένη πίτα μου αρέσει λεπτή και τραγανή..η επιλογή δική σας!


Αυτή ήταν η εκατοστή μου ανάρτηση!
Μάλιστα κυρίες μου και κύριοι κατάφερα να συμπληρώσω 100
αναρτήσεις..και γιατί άραγε το αναφέρω;..γιατί πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό να το-τα παρατήσω {κάποιοι ίσως με καταλαβαίνετε} αλλά κάτι δεν με άφηνε και ούτε με αφήνει.
Κάθε ανάρτηση έχει τη δική της ιστορία και απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και αγάπη!
Κάθε ανάρτηση είναι..εγώ και θέλω να 'φαίνεται' το αληθινό μου πρόσωπο χωρίς υποκρισίες, φτιασίδια και φαμφάρες!
Να σας ευχαριστήσω λοιπόν ολόθερμα όλους που επισκέπτεστε το διαδικτυακό μου σπίτι και χαίρομαι ειλικρινά αν βρίσκεται εδώ μέσα ενδιαφέρουσες ιστορίες και συνταγές.

Κερασμένο..

 

15 σχόλια:

  1. καλημερα στελλα!!! να τις 1000σεις τις αναρτησεις σου!!! με τις πίτες εχω έρωτα!! και σαν κυριως πιατο τις εχω οχι μονο σνακ! τελεια η στριφτοπιτα σου κρατσανη και γευστικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως, κολατσιό, για τη λιγούρα...
      η πίτα γεμίζει την κοιλίτσα μας όλες τις ώρες, Αναστασία!
      Καλά να περνάς εκεί στα ξένα 'συντοπίτισσα'!

      Διαγραφή
  2. Φοβερή, αχ να ήμουν κοντά σου να δοκίμαζα. Έχω σταματήσει να φτιάχνω πίτες για΄τι οι δυο μας δεν καταφέρνουμε το ταψί και τις ΄έχω επιθυμήσει πολύ.
    Στέλλα μου κι εγώ έχω βρεθεί πολλές φορές να λέω τέρμα δεν ξαναγράφω αλλά μετά το ξανασκέφτομαι και είμαι πάλι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ανεβείτε προς τα πάνω Ξανθή να σας τρατάρουμε!!

      Είναι να μην έχεις το 'μικρόβιο'΄, μου φαίνεται..
      ;)

      Διαγραφή
  3. Μια πίτα εξαιρετική, που πιστεύω βγαίνει ακόμα πιο συναρπαστική από τη δεξιοτεχνία του δικού σου ταλέντου!

    Σ΄ ευχαριστώ που μας την προτείνεις.
    Καλή συνέχεια,

    η εγκατάλειψη όσων αγαπάμε και έχουμε βάλει μέσα σ΄αυτό τον ίδιο μας τον εαυτό είναι μια μικρή πληγή.
    Όσο μπορούμε να συνεχίζουμε και να μην εγκαταλείπουμε.

    Σε φιλώ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου καλή, σε ευχαριστώ!
      Όσο για τα υπόλοιπα..καλά τα λες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αχ, εγώ θυμάμαι πως τέτοια πιτούλα έχω δοκιμάσει και μάλιστα από τα χεράκια σου, καλή μου Στέλλα.

    Με το που μπήκα να χαζέψω (άμα τη επιστροφή...) έπεσα πάνω στο ταψάκι και φυσικά μπήκα σε μεγάλο πειρασμό!

    Καλό μήνα εύχομαι και σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας είδα, σας είδα!!
      Πρέπει να περάσετε πολύ όμορφα αν κρίνω από τα χαμόγελα στις φωτογραφίες!
      Καλή χρονιά στα μικρά μας!
      Φιλιά σε όλους!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετική η πίτα σου!!!!!!!!!
    Έτσι όπως μου αρέσει!!
    Μπράβο Στέλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Peps!
      Ορίστε προς τα πάνω να την φτιάξουμε και να την φάμε!
      Χαιρετισμούς

      Διαγραφή
  6. Το τι την λιμπίστηκα αυτή τη στριφτόπιτα δεν μπορώ να στο δείξω γραμμένο! Έπρεπε να δεις το σαλάκι μου να τρέχει για να καταλάβεις τι εννοώ και είναι περασμένα μεσάνυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tέτοιες πίτες είναι η αδυναμία μου Στέλλα.
    Κι εσύ ξέρεις να τις κάνεις καλά.
    Να στείλω courier για ένα ταψάκι :)

    Καλό φθινόπωρο και καλή αρχή στα παιδάκια σου στο σχολείο

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου στείλω εγώ μία Μάριον για συγχαρητήρια!!
      Ευχαριστώ πολύ και εσείς καλή αρχή!
      Φιλιά

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο!