11 Νοε 2018

Drip Cakes 2-Τούρτες Τρελές 2

Μια συλλογή Drip Cakes που έφτιαξα για διάφορες περιστάσεις, για ανθρώπους που μου επέτρεψαν να είμαι μέρος χαρούμενων στιγμών της ζωής τους και είμαι ευγνώμων για αυτό!



Πασχαλινό Λαγουδένιο Drip Cake, φατσούλα..


Donuts Drip Cake..


Ένα Drip Cake γλυπτό..


Η Τούρτα της μανούλας..


Zebra Drip Cake..


Mint Drip Cake..


Η Βασίλισσα του Καρναβαλιού..


Η Τούρτα του αδελφού μου Τάσου..


Η Τούρτα του μπαμπά μου..


Η Τούρτα της Θεοδώρας-Ευαγγελίας..

Δείτε και τις Drip Cakes-Τρελές Τούρτες όπως και τις τούρτες μου με ζαχαρόπαστα!

5 σχόλια:

  1. Αυτες οι τουρτες ειναι εργα τεχνης.μπραβο Στελλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο Στελλα μου.υπεροχα εργα τεχνης οι τουρτες σου.να εισαι καλα και να περνας καλα.μας λειπουν οι αναρτησεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήγαινε σε κάποιον διαγωνισμό, να σε δούμε να δημιουργείς ζωντανά !!!!! Μπράβο σου τέλειες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο!